|
ОСНОВНІ НАПРЯМКИ РОБОТИ ШКОЛИ НА 2008-2009 НАВЧАЛЬНИЙ РІК:
- Моделювання компетентнісно-орієнтованого навчально-виховного процесу через адаптивну освітню модель;
- Управління розвитком навчального закладу;
- Підготовка вчителя до здійснення інноваційної діяльності, як умова реалізації компетентнісно-орієнтованого підходу до організації навчально-виховного процесу;
- Внутрішкільне управління за результатами моніторингу якості освіти на основі порівняльно-динамічного аналізу.
РЕАЛІЗАЦІЯ НАПРЯМКІВ ПЛАНУЄТЬСЯ ЧЕРЕЗ:
- Впровадження педагогічних інновацій у навчально-виховний процес;
- Розробку управлінського забезпечення інноваційної діяльності педагогів, як умови якісної компетентнісно-орієнтованої освіти; презентація та поширення результатів цієї діяльності.
- Відпрацювання процесуально-діяльнісного компоненту внутрішньошкільного управління (алгоритми, методичні рекомендації тощо);
- Розробку нормативно-правового забезпечення інноваційної діяльності на рівні школи (Положення про предметні кафедри, Положення про науково-методичну раду, внесення змін до функціоналу учасників навчально-виховного процесу, організаційні накази, розробка нормативних кейсів тощо);
- Науково-методичний супровід самоосвітньої діяльності учителів (удосконалення теоретичних знань та практичних навичок володіння інноваційними освітніми технологіями, корпоративне навчання, узагальнення та популяризація перспективного педагогічного досвіду учителів школи );
- Організація спільної творчої діяльності вчителі й учнів;
- Подальше відпрацювання моделі внутрішньошкільного моніторингу результативності професійної та самоосвітньої діяльності педагогів;ор
- Створення єдиного інформаційного простору (комп'ютерна база даних методичних рекомендацій та літератури, база результатів освітньої діяльності педагогів, розвитку учнів, розповсюдження теоретико-педагогічних знань для батьків через сайти, впровадження комп'ютерної програми щодо складання розкладу занять);
- Розробка критеріїв оцінювання ефективності формування ключових компетентностей;
|
Педколлектив и бывшие учителя школы
Городской семинар директоров школ
Городской смотр - конкурс на лучшую организацию методической работы
|