Школа - лауреат Всеукраинского конкурса "100 лучших школ Украины"

структура школы
приоритетные направления работы
инновационная и научно-методическая работа
управление
учебные планы
вакансии
презентации опыта
сценарии
победители конкурсов
ОСНОВНІ НАПРЯМКИ РОБОТИ ШКОЛИ НА 2008-2009 НАВЧАЛЬНИЙ РІК:

  • Моделювання компетентнісно-орієнтованого навчально-виховного процесу через адаптивну освітню модель;
  • Управління розвитком навчального закладу;
  • Підготовка вчителя до здійснення інноваційної діяльності, як умова реалізації компетентнісно-орієнтованого підходу до організації навчально-виховного процесу;
  • Внутрішкільне управління за результатами моніторингу якості освіти на основі порівняльно-динамічного аналізу.
РЕАЛІЗАЦІЯ НАПРЯМКІВ ПЛАНУЄТЬСЯ ЧЕРЕЗ:

  • Впровадження педагогічних інновацій у навчально-виховний процес;
  • Розробку управлінського забезпечення інноваційної діяльності педагогів, як умови якісної компетентнісно-орієнтованої освіти; презентація та поширення результатів цієї діяльності.
  • Відпрацювання процесуально-діяльнісного компоненту внутрішньошкільного управління (алгоритми, методичні рекомендації тощо);
  • Розробку нормативно-правового забезпечення інноваційної діяльності на рівні школи (Положення про предметні кафедри, Положення про науково-методичну раду, внесення змін до функціоналу учасників навчально-виховного процесу, організаційні накази, розробка нормативних кейсів тощо);
  • Науково-методичний супровід самоосвітньої діяльності учителів (удосконалення теоретичних знань та практичних навичок володіння інноваційними освітніми технологіями, корпоративне навчання, узагальнення та популяризація перспективного педагогічного досвіду учителів школи );
  • Організація спільної творчої діяльності вчителі й учнів;
  • Подальше відпрацювання моделі внутрішньошкільного моніторингу результативності професійної та самоосвітньої діяльності педагогів;ор
  • Створення єдиного інформаційного простору (комп'ютерна база даних методичних рекомендацій та літератури, база результатів освітньої діяльності педагогів, розвитку учнів, розповсюдження теоретико-педагогічних знань для батьків через сайти, впровадження комп'ютерної програми щодо складання розкладу занять);
  • Розробка критеріїв оцінювання ефективності формування ключових компетентностей;

Педколлектив и бывшие учителя школы


Городской семинар директоров школ


Городской смотр - конкурс на лучшую организацию методической работы

Используются технологии uCoz