Ўкола - лауреат ¬сеукраинского конкурса "100 лучших школ ”краины"

администраци¤ школы
школьный календарь
расписание уроков
расписание факультативов
расписание кружков
критерии оценивани¤
доска объ¤влений
јƒћ≤Ќ≤—“–ј÷≤я

    ƒиректор (ѕ≤Ѕ): Ќочовка ¬алентина ≤ван≥вна, спец≥ал≥ст вищоњ категор≥њ,
    учитель-методист,
    лауреат ¬сеукрањнського конкурсу
    "100 кращих кер≥вник≥в шк≥л ”крањни", Ћюдина року 2011 м. јртем≥вська,переможець обласного конкурсу Ђ ращий прац≥вник рокуї в ном≥нац≥≥ Ђƒиректор школи з ≥нклюзивним навчанн¤мї

    ѕрийомн≥ години:понед≥лок, з 8.30 до 16.00

    «аступник директора з Ќћ– (ѕ≤Ѕ): “имощук ќлена ћиколањвна, cпец≥ал≥ст вищоњ категор≥њ,
    учитель-методист,
    ¬≥дм≥нник осв≥ти ”крањни

    «аступник директора з Ќ¬– (ѕ≤Ѕ): ћащенко јлла ёр≥њвна

    «аступник директора з ¬– (ѕ≤Ѕ): ѕрос¤ник ¬≥ктор≥¤ ¬олодимир≥вна, спец≥ал≥ст вищоњ категор≥њ

    ¬≥дпов≥дальна за складанн¤ розкладу (ѕ≤Ѕ):Ќ≥кул≥на “ет¤на јнатол≥њвна

    «аступник директора з адм≥н≥стративно- господарськоњ частини :–омер ќльга ѕетр≥вна

    –озпод≥л функц≥ональних обов'¤зк≥в м≥ж членами адм≥н≥страц≥њ

    ≤. ƒиректор школи Ќочовка ¬.≤.
    1. «д≥йснюЇ загальне кер≥вництво навчально-виховним процесом.
    2. «д≥йснюЇ орган≥зац≥ю ≥ контроль за шк≥льним експериментом , функц≥онуванн¤м проф≥льноњ школи.
    3. «абезпечуЇ п≥дб≥р ≥ розстановку кадр≥в, правильне веденн¤ ≥ збереженн¤ трудових книжок, особових справ.
    4. «абезпечуЇ необх≥дн≥ умови дл¤ творчоњ роботи колективу, дл¤ п≥двищенн¤ квал≥ф≥кац≥њ
    5. «абезпечуЇ безпосереднЇ кер≥вництво та контроль за станом викладанн¤ педпрац≥вник≥в предмет≥в: ф≥зична культура, ƒѕё, математика, ф≥зика, ≥нформатика.
    6. «д≥йснюЇ управл≥нн¤ щодо орган≥зац≥њ та проведенн¤ атестац≥њ педагог≥чних кадр≥в.
    7. «абезпечуЇ координац≥ю д≥¤льност≥ педколективу з батьк≥вськими, трудовими колективами, громадськими орган≥зац≥¤ми по створенню умов функц≥онуванн¤ школи та виконанн¤ державних завдань.
    8.  оординуЇ роботу з набору до 1-х, 10-х клас≥в у в≥дпов≥дност≥ до шк≥льного експерименту та ”ставу школи, зд≥йснюЇ прийом учн≥в до школи та њх в≥драхуванн¤.
    9. —при¤Ї розвитку учн≥вського самовр¤дуванн¤.
    10. ¬≥дпов≥даЇ за зд≥йсненн¤ та виконанн¤ правил внутр≥шк≥льного розпор¤дку, сан≥тарно-г≥г≥Їн≥чних норм, охорони прац≥, техн≥ки безпеки.
    11. ¬≥дпов≥даЇ за ф≥нансово господарську д≥¤льн≥сть школи.
    12. «д≥йснюЇ загальне кер≥вництво техн≥чним персоналом.
    13. ¬≥дпов≥даЇ за п≥дготовку школи до нового навчального року.
    14. явл¤Їтьс¤ кер≥вником об'Їкта цив≥льноњ оборони.
    15.  онтролюЇ роботу шк≥льноњ њдальн≥, б≥бл≥отеки, майстерень.

    ≤≤. «аступник директора школи з навчально-виховноњ роботи ћащенко ј.ё.
    1. ¬≥дпов≥даЇ за веденн¤, достов≥рн≥сть алфав≥тноњ книги.
    2. —кладаЇ зв≥тн≥сть по школ≥.
    3. ¬≥дпов≥даЇ за орган≥зац≥ю ≥ проведенн¤ ѕƒј, контрольних зр≥з≥в , анал≥зуЇ њх результати.
    4. ¬≥дпов≥даЇ за правильний виб≥р навчальних програм ≥ забезпечуЇ њх виконанн¤.
    5. ¬≥дпов≥даЇ за роботу, пов'¤зану з дотриманн¤м ѕравил внутр≥шк≥льного розпор¤дку ≥ сан≥тарно-г≥г≥Їн≥чного режиму в школ≥, в≥дпов≥даЇ за проходженн¤ вчител¤ми медичних огл¤д≥в, контролюЇ веденн¤ сан≥тарних книжок роб≥тниками школи.
    6. ¬≥дпов≥даЇ за гар¤че харчуванн¤ в школ≥, за харчуванн¤ д≥тей з малозабезпечених с≥мей, д≥тей-сир≥т.
    7. ¬≥дпов≥даЇ за ≥ндив≥дуальне навчанн¤ учн≥в.
    8.  онтролюЇ навчальне навантаженн¤ учн≥в.
    9.  онтролюЇ роботу спецмедгрупи.
    10. ќрган≥зуЇ роботу з педколективом п≥двищенню њх квал≥ф≥кац≥њ.
    11. ¬≥дпов≥даЇ за виконанн¤м ≥нвар≥антноњ складовоњ навчальних план≥в.
    12. √отуЇ ≥ проводить адм≥н≥стративн≥ наради.
    13. ѕодаЇ пропозиц≥њ щодо заохоченн¤ вчител≥в за труд.
    14. ¬≥дпов≥даЇ за використанн¤ “Ќ« в навчально-виховному процес≥.
    15. ¬≥дпов≥даЇ за орган≥зац≥ю навчально-виховного процесу у школ≥.
    16. «найомить педколектив з планом роботи на тиждень (м≥с¤ць).
    17.  еруЇ п≥дготовкою ≥ проведенн¤м предметних гуртк≥в.
    18.  еруЇ роботою шк≥льного клубу в≥дм≥нник≥в "ѕ'¤т≥рка".
    19. «абезпечуЇ безпосереднЇ кер≥вництво та контроль за станом викладанн¤ та ¤кост≥ «”Ќ учн≥в: початков≥ клас≥, б≥олог≥¤, рос. мова та л≥тература.
    20. јнал≥зуЇ роботу клас≥в, школи за п≥дсумками семестру, навчального року й в≥дображаЇ в навчальних наказах.
    21. ќрган≥зуЇ контроль за веденн¤м класних журнал≥в, особових справ учн≥в, в 8-х, 11-х класах узагальнюЇ результати контролю.
    22.  онтролюЇ роботу б≥бл≥отеки по забезпеченню навчально-виховного процесу.
    23. ¬≥дпов≥даЇ за п≥дготовку проект≥в р≥шень педрад, навчальних наказ≥в, нарад при директор≥, ≥нформац≥й, дов≥док.
    24. ¬≥дпов≥даЇ за роботу з обл≥ку д≥тей на м≥крорайон≥, готуЇ в≥дпов≥дн≥ проекти наказ≥в.
    25. Ѕере участь в атестац≥њ вчител≥в ≥ њх тариф≥кац≥њ.
    26.  еруЇ роботою по набору учн≥в до 1-х клас≥в, зд≥йснюЇ диференц≥йний п≥дх≥д до в≥дбору учн≥в в р≥знор≥внев≥ класи.
    27. «д≥йснюЇ контроль за роботою шк≥льноњ њдальн≥, безкоштовним харчуванн¤м учн≥в.
    28. «абезпечуЇ рух учн≥в по паралельних класах у в≥дпов≥дност≥ до њх доц≥льност≥. √отуЇ проекти наказ≥в з цих питань.
    29. явл¤Їтьс¤ начальником штабу цив≥льноњ оборони.
    30. ¬еде оформленн¤ документац≥њ, пов'¤заноњ з травматизмом член≥в колективу, керуЇ ком≥с≥Їю з охорони прац≥ та “Ѕ, в≥дпов≥даЇ за проведенн¤ ≥нструктаж≥в з “Ѕ серед сп≥вроб≥тник≥в школи.
    31.  онтролюЇ документац≥ю √ѕƒ.
    32. «д≥йснюЇ кер≥вництво та контроль за роботою вчител≥в трудового навчанн¤, х≥м≥њ, виховател≥в √ѕƒ, ќЅ∆ƒ.

    III. ¬≥дпов≥дальна за складанн¤ розкладу є1 Ќ≥кул≥на “.ј.
    1. —кладаЇ розклад є 1.
    2. ¬≥дпов≥даЇ за достов≥рн≥сть ≥ своЇчасне оформленн¤ тариф≥кац≥йних матер≥ал≥в ≥ доповнень.
    3. «д≥йснюЇ зв'¤зок з бухгалтер≥Їю м≥ськво, оформл¤Ї табел≥ на платню вчител≥в та виховател≥в √ѕƒ, в≥дпов≥даЇ за њх достов≥рн≥сть та своЇчасн≥сть.
    4. ¬≥дпов≥даЇ за веденн¤ й достов≥рн≥сть книги зам≥ни урок≥в ≥ √ѕƒ.
    5. ¬еде пост≥йний анал≥з виконанн¤ розкладу, забезпечуЇ у випадку необх≥дност≥ р≥вноц≥нну зам≥ну урок≥в.
    6. ¬≥дпов≥даЇ за чергуванн¤ вчител≥в по школ≥.

    IV. «аступник директора з науково-методичноњ роботи “имощук ќ.ћ.
    1. «д≥йснюЇ загальне кер≥вництво орган≥зац≥Їю шк≥льного експерименту.
    2. ќрган≥зуЇ науково-методичну роботу в школ≥.
    3. ¬≥дпов≥даЇ за розробку, затвердженн¤, правильний виб≥р навчальних план≥в, курс≥в за вибором, факультатив≥в, додаткових зан¤ть.
    4. «абезпечуЇ наукову обірунтован≥сть кер≥вних р≥шень з питань шк≥льного експерименту.
    5. «д≥йснюЇ науково-методичну допомогу класним кер≥вникам допроф≥льних ≥ проф≥льних клас≥в.
    6.  оординуЇ ≥ спр¤мовуЇ роботу шк≥льних кафедр, контролюЇ результативн≥сть њх роботи.
    7.  онтролюЇ впровадженн¤ та виконанн¤ спец≥ал≥зованих програм, факультатив≥в, курс≥в за вибором. ¬изначаЇ њх доц≥льн≥сть.
    8. —кладаЇ розклад є2 зг≥дно до педагог≥чних норм.
    9. ќрган≥зуЇ шк≥льний ¤рмарок педагог≥чних ≥дей, узагальненн¤ ≥ випровадженн¤ передового педагог≥чного досв≥ду, створюЇ шк≥льний банк педагог≥чних ≥дей , модульних та ≥нтегрованих урок≥в.
    10. «д≥йснюЇ кер≥вництво ≥ контроль по предметах: англ≥йська мова, укр. мова та л≥тература, ≥стор≥¤ ≥ право.
    11. ќрган≥зуЇ роботу з атестац≥њ вчител≥в школи.
    12. «д≥йснюЇ в≥дб≥р учн≥в у 8-м≥ допроф≥льн≥ та 10-т≥ проф≥льн≥ класи.
    13. «д≥йснюЇ анал≥з результативност≥ навчально-виховноњ д≥¤льност≥ при реал≥зац≥њ нових методик та технолог≥й. ”творюЇ банк даних досл≥дницько-експериментальноњ роботи, орган≥зуЇ через методичну службу використанн¤ схвалених ≥нновац≥й. ќрган≥зуЇ систему ол≥мп≥адно-конкурсних заход≥в дл¤ найб≥льш п≥дготовлених ≥ зд≥бних д≥тей.
    14.  онтролюЇ ≥ спр¤мовуЇ роботу шк≥льноњ психолог≥чноњ служби.
    15. ¬≥дпов≥даЇ за виконанн¤ навчального плану в проф≥льних та допроф≥льних класах.
    16.  еруЇ п≥дготовкою ≥ проведенн¤м предметних тижн≥в, огл¤д≥в «”Ќ≥в.
    17. —кладаЇ контрольно-кер≥вн≥ граф≥ки, орган≥зуЇ роботу методичного каб≥нету, ≥нформац≥йних стенд≥в.
    18.  онтролюЇ своЇчасний початок ≥ к≥нець факультативних, додаткових зан¤ть. ѕриймаЇ необх≥дн≥ заходи щодо ч≥ткого виконанн¤ розкладу є2.
    19. «д≥йснюЇ управл≥нсько-кер≥вн≥ функц≥њ з удосконаленн¤ роботи вчител≥в, зав≥дуючих навчальними каб≥нетами, створенню умов дл¤ профес≥йного вдосконаленн¤.
    20. ¬≥дпов≥даЇ за курсову переп≥дготовку вчител≥в, участь њх в робот≥ шк≥льних кафедр ≥ м≥ських ћќ.

    V. «аступник директора з виховноњ роботи ѕрос¤ник ¬.¬.
    1. ¬изначаЇ виховн≥ ц≥л≥ ≥ завданн¤, плануЇ ≥ зд≥йснюЇ основн≥ напр¤мки виховноњ роботи в школ≥.
    2. ¬≥дпов≥даЇ за виконанн¤ всеобучу в школ≥.
    3. «д≥йснюЇ кер≥вництво виховною роботою кл. кер≥вник≥в, кер≥вник≥в гуртк≥в, клуб≥в, орган≥зуЇ роботу орган≥в учн≥вського самовр¤дуванн¤ в рамках шк≥льного експерименту.
    4. ќрган≥зуЇ соц≥альну-педагог≥чну допомогу учн¤м.
    5. ќрган≥зуЇ методичну роботу з педколективом з проблем вихованн¤ учн≥в ≥ шк≥льного експерименту.
    6.  онтролюЇ стан позаурочноњ виховноњ роботи. јнал≥зуЇ њњ результати. «д≥йснюЇ управл≥нсько-орган≥зац≥йн≥ функц≥њ з:
      - попередженн¤ правопорушень:
      - ≥ндив≥дуальноњ роботи по захисту прав та ≥нтерес≥в учн≥в:
      - формуванн¤ в учн≥в загальнолюдських ц≥нностей ≥ морал≥, нац≥онального ≥ культурного в≥дродженн¤, впровадженн¤ нац≥ональних традиц≥й, звичањв ≥ обр¤д≥в, вихованн¤ поваги до р≥дноњ мови:
      - орган≥зац≥њ кан≥кул¤рного та л≥тнього оздоровленн¤ учн≥в, особливо д≥тей-сир≥т, д≥тей з багатод≥тних та малозабезпечених с≥мей;
      - орган≥зац≥њ роботи з батьками учн≥в;
      - виконанню всеобучу;
      - в≥дв≥дуванн¤ учн¤ми школи;
      - працевлаштуванн¤ випускник≥в;
      - виконанн¤ учн¤ми норм морал≥, повед≥нки в школ≥.
    7. «д≥йснюЇ кер≥вництво ≥ контроль з предмет≥в: географ≥¤, р≥дний край, образотворче мистецтво, музика.
    8. ќрган≥зуЇ роботу шк≥льного рад≥о "—ьогодн≥ в школ≥"
    9. —при¤Ї утворенню ≥ орган≥зац≥њ роботи дит¤чих ≥ юнацьких громадських орган≥зац≥й.
    10. ¬≥дпов≥даЇ за орган≥зац≥ю , проведенн¤ бес≥д ≥ заход≥в з охорони житт¤ ≥ здоров'¤ д≥тей.

    VI. «аступник директора з господарськоњ роботи –омер ќ.ѕ.
    1. Ѕезпосередньо п≥дпор¤дкована директору школи.
    2. ™ матер≥ально-в≥дпов≥дальною особою.
    3. —вою роботу узгоджуЇ з заступником директора по навчально-виховн≥й робот≥ та медичним прац≥вником школи.
    4. «абезпечуЇ господарське забезпеченн¤, обслуговуванн¤ ≥ належний стан вс≥х об'Їкт≥в школи.
    5. ¬≥дпов≥даЇ за орган≥зац≥ю охорони та збереженн¤ вс≥х шк≥льних об'Їкт≥в.
    6. ¬≥дпов≥даЇ за протипожежну безпеку школи.
    7. «абезпечуЇ збереженн¤ господарського ≥нвентарю, його ремонт ≥ поповненн¤.
    8. ¬≥дпов≥даЇ за матер≥ально-техн≥чний стан навчального процесу, забезпечуЇ роботу водопостачанн¤, електропостачанн¤, опаленн¤, канал≥зац≥њ.
    9. ¬еде обл≥к необх≥дного навчального обладнанн¤ ≥ наочних пос≥бник≥в, орган≥зуЇ ≥х придбанн¤.
    10. ѕриймаЇ участь в розробц≥ план≥в поточного ≥ кап≥тального ремонт≥в основних фонд≥в школи.
    11. —кладаЇ кошториси господарських розрахунк≥в. ¬≥дпов≥даЇ за своЇчасн≥сть п≥дготовки школи до нового навчального року, орган≥зац≥ю поточного ≥ кап≥тального ремонт≥в, зд≥йснюЇ контроль ¤кост≥ виконанн¤ ремонтних роб≥т. «абезпечуЇ школу мебл¤ми, навчальним обладнанн¤м та господарським.
    12. ¬еде обл≥к усього шк≥льного майна, обладнанн¤, своЇчасно зд≥йснюЇ його маркировку, списанн¤, веде в≥дпов≥дну зв≥тн≥сть.
    13.  онтролюЇ рац≥ональн≥сть витрат матер≥ал≥в, обладнанн¤ та топливно-енергетичних ресурс≥в.
    14.  еруЇ роботою по благоустрою, озелененню та приборц≥ територ≥њ шк≥льного подв≥р'¤.
    15. «абезпечуЇ орган≥зац≥ю вс≥х роб≥т по буд≥вництву в школ≥ ≥ на територ≥њ.
    16. ¬≥дпов≥даЇ за чистоту ≥ пор¤док у шк≥льних прим≥щенн¤х, за роботу сантехн≥чного обладнанн¤, за орган≥зац≥ю питного та св≥тлового режим≥в.
    17. ¬≥дпов≥даЇ за безпечн≥сть проведенн¤ вс≥х земельних роб≥т на територ≥њ школи.
    18. ¬≥дпов≥даЇ за “Ѕ при використанн≥ обладнанн¤ ≥ стан обладнанн¤, ¤ке може привести до травм, за своЇчасне складанн¤ акт≥в по вим≥рюванню опору електрообладнанн¤, стану заземленн¤.
    19. ¬≥дпов≥даЇ за протипожежну безпеку школи, своЇчасну перев≥рку протипожежного ≥нвентарю, за роботу протипожежноњ безпеки, сигнал≥зац≥њ.
    20. ¬≥дпов≥даЇ за стан ≥ експлуатац≥ю електрообладнанн¤, за своЇчасну зв≥тн≥сть по показникам ≥ водол≥чильникам.
    21. ¬≥дпов≥даЇ за загальний стан шк≥льноњ њдальн≥ та обладнанн¤ в харчоблок≥.
    22.  еруЇ роботою обслуговуючого персоналу, в≥дпов≥даЇ за стан њх особових справ, веде табельний рахунок, розпод≥л¤Ї персонал на д≥л¤нки роботи, складаЇ граф≥к њх роботи.
    23. √отуЇ ≥ п≥дписуЇ в орган≥зац≥¤х акт готовност≥ школи до нового навчального року.
    24. ¬≥дпов≥даЇ за отриманн¤, збереженн¤ ≥ видачу зароб≥тноњ плати роб≥тниками школи.


ƒиректор школы
Ќочевка ¬алентина »вановна


«аместитель директора школы по Ќћ–
“имощук ≈лена Ќиколаевна


«аместитель директора школы по ”¬–
ћащенко јлла ёр≥њвна


«аместитель директора школы по ”¬–
ѕрос¤ник ¬≥ктор≥¤ ¬олодимир≥вна


¬≥дпов≥дальна за складанн¤ розкладу є1
Ќ≥кул≥на “ет¤на јнатол≥њвна


«аместитель директора школы по хоз¤йственной части
–омер ќльга ѕетр≥вна

Используются технологии uCoz